Det bästa vi vet är att prata med våra kunder om deras affärer.

Ja, vi älskar sälj - för om inte det fungerar så är det svårt att få mat på bordet.

Man kan göra fantastiska kampanjer, webbsidor och mässmontrar men om man inte får det att bidra till försäljningen, för att behålla, utveckla eller skapa nya möjliga kunder - då är inte mycket vunnet. Vi haft förmånen att genom åren fått arbeta med duktiga människor i både stora och små säljintensiva bolag.

Det har givit oss god kunskap, bred marknadserfarenhet och en stor förståelse för köp- och säljresan, från då den var en ren produkt/tjänsteförsäljning till dagens insiktsförsäljning. Med det vi lärt oss skapar och utvecklar vi långsiktiga kommunikations- och säljstrategier som blir konkreta aktiviteter under hela köp- och säljresan.

Affärsmöjligheter finner vi till stor del i att att förstå uppdragsgivarens affär och samverka mellan marknad- och säljorganisationen. 

 

50 % volymökning av mjukpapper, 100 000 nya passagerare, från 1 till 35 % marknadsandel på 2 år på värmemarknaden, för att bara nämna några affärsmöjligheter vi levererat på.
 
 
Har du kommit så här långt då är du intresserad, eller kanske starkt ifrågasättande…
Kontakta gärna oss då för ett första samtal kring dina sälj- och marknadsutmaningar, för det lär bli ett spännande och utvecklande samtal.
 
Boka utvecklingssamtal